BLOG BARU FAKRUZA BORONG ONLINE

Followers

Tuesday, July 10, 2012

HELICOPTER S032


HELICOPTER S032  

Ciri-ciri:
 Aloi struktur, reka bentuk yang unik. Elektronik penalaan halus, terbang lebih stabil
 Semua pusingan 3 saluran kawalan.Keseimbangan sistem pintar maju. Baru digital 3D kawalan penuh dari jauh dengan mod penjimatan kuasa.   
 
 
Fungsi penuh:  
atas / bawah, ke hadapan / ke belakang, berpaling kiri dan kanan, mata tetap berlegar.
Keupayaan tinggi, Dinamik Bateri Li-Poli
Mengecas dan Petunjuk Kuasa
Dikawal oleh Teknologi Digital Boleh ulang melalui sejagat (110-240V) dinding pengecas yang disediakan 
 
spekulasi:
 Saiz produk: 305mmx72mmx150mm
    Masa penerbangan: lebih kurang 12min
    Ketinggian terbang: lebih kurang 50m
    ON / OFF Switch: YA
    Pelbagai kawalan: 100m
    Masa pengecasan: lebih kurang 60 min
    Bateri: 3.7v 500mah
    Bateri untuk pemancar: 4 x AA (tidak termasuk)
Harga Seunit RM 155.00

Harga Borong RM125.00 Minimum Order 4 Unit
 
Berminat Sila Call Or SMS 012-6586730

1 comment:

  1. Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di 🐣PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL🐣

    ReplyDelete